اس ام اس عاشقانه
 
پیامک جدید عاشقانه

                         

 

               

                                         در حاشیه خصوصی سازی!

لبهای مرا از همه استثنا کن

یک ماچ خصوصی به لبم اهدا کن !

ای دولت عشق در لبانت! لطفا

اصل چهل و چهار را اجرا کن

 

 

من از یاد رفیقانم دمی غافل نمیمانم

نمیدانم رفیقانم ز من یادی میکنند یا نه؟

 

 

 

این متن تقدیم به زیبا ترین شقایق دنیا . دوستت دارم نه به این خاطر که دوستم بداری بلکه به اون خاطر که لایق دوست داشتنی

 

 

ما دل فروشان دل به بازار محبت میبریم | هر چه داریم میفروشیم و محبت میخریم

 

 

کاش دوست داشتن فرستادنی بود تا از راه دور تقدیم تو میکردم

 

 

زندگی هنگامه فریاد هاست

سرگذشت و درگذشت یادهاست

عاشقی فریاد تنها بودن است

رنج ما تاوان انسان بودن است

 

 

تو اگر هیچ شوی گوهر زیبای منی

خودمانی با تو گویم که تو دنیای منی

 

 

------<-----<@

-----<----<@

-------<----<@

-----<----<@

این گل های رز شبیه تو هستند. با این تفاوت که میلیونها از اونها وجود داره، ولی از تو تنها یکی

 

 

 

هزار شاخه گل تقدیم به آینه شکسته ای که لبخند تو را هزار بار تکرار می کند.

 

 

بیب بیب بیب بیب بیب بیب بیب بیب بیب بیب

.

.

.

فکر کردی چیه؟ بوق؟

نه بابا اول چیزیه که میخوام بگم:

بی برو برگرد دوستت دارم

 

 

 

یاد ها رفتند و ما هم میرویم از یاد ها

تا پر کاهی بماند در میان بادها

 

 

 

بهترین انتقامی که می تونی از سرنوشت بگیری اینه که شاد باشی.

 

 

 

در مهربانی همچون باران باش که در ترنمش "علف هرز" و "گل سرخ" یکیست.

 

 

از دوست چه میماند در ایینه فردا       جز حرفه دلش جز خاطر های زیبا

 

 

 

پرسید به خاطر کی زنده هستی؟ با اینکه دلم می خواست با تمام وجودم داد بزنم “بخاطر تو” بهش گفتم به خاطر هیچ کس. پرسید پس به خاطر چه زنده هستی؟ با اینکه دلم فریاد میزد “به خاطر تو” با یک بغض غمگین گفتم به خاطر هیچ چیز. ازش پرسیدم تو به خاطر چی زنده هستی؟ در حالیکه اشک تو چشمانش جمع شده بود گفت به خاطر کسی که به خاطر هیچ زنده است

 

 

 

به دل موند یه بار یه روز یه جایی بگی می خوامت

بگی فقط واسه من عزیزی و بس چشمام به نامت

 

 

دلم رفت و دگر جانی نمانده

به ابر دیده بارانی نمانده

ببین این حال و احوال خرابم

بجز درد و پریشانی نمانده

 

 

پایه عشق معرفته عاشقی یک لیاقته

نشانه های عاشقی وفا صفا صداقته



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
جمعه 4 شهريور 1398برچسب:, :: 22:7
آقا محمد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جوک خنده دار و آدرس eagaras1.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 78
بازدید کل : 3499
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

تماس با مدیر